14 junio 2016

UUU! cok zaman olmus

Evet ya cok zaman olmus, hic sormuyosunuz niye yazmiyosun, gerci bende yazmayanlara sormuyorum. Konuya direk girecegim oyle uzatma falan yok. Anne olmak!! Evet benim ve eminim pek cok kadininda cok istedigi birsey yani is hayati vs bahane edilmesine bakmayin yaradilisimizda var ama zurnanin sesi oyle hos olmuyor bebekli ve cocuklu hayata gecince. Yani ben cok sikayet edemem bebekli hayattan uykuyu sevmeyen biri olarak bir o kadar uykuyu seven bir bebegim vardi yani benim icin o uzun uykusuz geceler yalan, yeme icmede de zorluk cekmedim ne yalan soyleyeyim. Ama asil olay hani biz ayaklansa dedigimiz zamanda basliyor. Ben cok hareketli yerinde duramayan biriyim, eh durum boyle olunca kizimin benden daha hareketsiz olmasi beklenemezdi babaya benzemeyen ozelliklerinden, bilmem kendimle gurur mu duymaliyim? :D Neyse yas buyudukce tabii oyun ve aktivite istekleri de artiyor. Ben calisiyorum ve anneyim. Calismak benim secimimdi, cunku tek dinlenebildigim -kismende olsa- tek yer is yerim. Orda da isim cocuklarla olunca dusunun artik, dinc tutuyor o ayri. Ama tatil olayi yok.. Malum yurtdisinda yasayinca uzunca bir tatil icin imkaninda olunca ve esimin "ben Turkiye'de o kadar zaman ne yapacagim 10 gun gelsem yeter" yakinislarindan Defne ve ben ikilisi olarak butun yazi birlikte geciriyoruz... 12 ay tam kadrolu tatilsiz maassiz tek meslek..tadi zevki ayri da 10 gun Turkiye'ye gelmek yerine bizimle gelsende yaz boyu bu aktivite islerini paylassak, sen Cordoba da kicini yaymasan mesela ;)... Ama bu yil yaz okuluna vericem, ben evet ben Neslihan artik yetisemiyor...birazda ben tatil yapayim ya hakketen yoruldum...hicbisey yapmamaktan sikilan insan modu nedir bende gormek istiyorum...arkadaslarimi gormek istiyorum...Iste aslinda koca denilen sahsin anlayamadigi isbirligi...Bazen bende o kadar bencil olabilsem diyorum..Nerdeeee! Ya da devlet buyukleri anne olanlara super emeklilik falan getirse ne guzel olur dimi? ;)
Neyse az kaldi..Bayrama seker niyetine geleyim mi? :D

No hay comentarios: