30 noviembre 2014

Gunce 1.2

Hep dusunurum, dunya mi bencil yoksa ben mi daha bencilim diye!? Henuz cevabini bulabilmis degilim, bazen cok haksizmis gibi geliyor hersey, hersey bana yanlis sanki..o zaman durup dusunuyorum ve diyorumki en basarili oldugum sey hicbirsey yokken kendime sorun cikarmak. yaradilis meselesi cozulecek biseylere ihtiyac duyuyorum sanirim. yani biserseyin yolunda gitmesi beni bir sekilde bir sorun bulmaya itebiliyor. Gerizekalimiyim insan kendine niye sorun cikarsin diye de dusunmuyor degilim benim en buyuk sorunum dusunmek ;) dusunmedigim zamanlar hayati akisina birakabiliyorum, dusundugum zaman kesin bir ariza cikariyorum. Bugunlerde kendimi inceliyorum. Kendi kendimi bile hayrete dusurecek yanlarimi kesfediyorum. bir kismina cok mutlu oluyorum ya iyikide oyleyim diyede bide disardan bana bakinca hic sevmedigimi gordugum yanlarimla kendime sinir oluyorum. .Bir kendine donus oykusu olacak gibi...


No hay comentarios: