08 abril 2015

kukuu-ceee

Turkiye ziyaretimize tam anlamiyla uyan baslik kukkku-ceee! Kizimla super bir yolculuk yaptik Turkiyeye bir gorunduk ve donduk. Havada bana kiyak yapti cok guzel bir hafta gecirdik. Cok istedigim ilkokul ogretmenimi gordum, ilkokul arkadaslarimla sohbet firsatim oldu, cok guzel oldu. Universite arkadaslarimla bulustuk, eglenceli ve zevkli bir paskalya oldu. Arkasi 5 temmuzda ;)


 yolculugun baslangici 7:30 Cordoba-Madrid Ave. Yol arkadasim 10 numara :)

 Ankarada evimden sonra ilk durak!
 Cayyolunun yeni halini kesifte kilavuzlarim :P
eee, Ankaraya gidilir Cafe des Cafes e ugranmaz mi? 
 Izmir forumu seviyoruz :)
Pegasusun diger ucuslarini bilemem ama Ispanyada iyi is yapiyor. THY de hala o fiyatlara ucursun!

Sasali Dogal yasam parkinin baska turlu tadi cikmazdi!
Son durak Madrid Atocha...


2 comentarios:

Joujou dijo...

O nasıl güzel bir kız olmuş öyle? Bebeklik fotoğraflarına da bayılıyordum. Büyüyünce de nefis olmuş. Bayıldım... :)

Neslihan dijo...

sagol Joujou! Baba oturmus simdiden kara kara dusunuyor :)