20 junio 2015

Pre pretty birthday!

:D evet oyle bizim ailede aliskanlik biz iki iki kutluyoruz herseyi iki dugun iki dogumgunu :D Keira Defne'nin dogumgunu hep yaza geldiginden ve burda olsakta hic kimsenin burda olmamasindan yola cikarak on dogumgunu kutlamasi yapiyoruz. Oyle konseptli vs dogumgunu degil okulda arkadaslariyla ufak bir kutlama, bana gore olmasi gerekende o zaten, benim ne isim var cocugun dogumgununde :D 

Anne ben simdi 5 oldum dimi? Oldum oldum! 4tum 5 oldum. 
Fena bisey oldu! kameraya ozel pozlar anne sen cek ben poz veriyorum vs bakalim ilerki yaslarda bizi neler bekliyor artik Eylulde okulada basliyor, yetemiyorum ben artik yer cucesine! Anladimki okul yasi gelmis, tam zamani...Keira Defne okul yolunda diye basliklar atarim artik :D
Bu arada heyecan bende de var tabii temmuz yaklasti, geliyoruuumm...

No hay comentarios: