03 septiembre 2015

Heycanliyim, heyecanliyiz, heyecanlilar!

cok anlam vermedigim bir heyecan var icimde! icim icime sigmaz benim ama bu sefer cok sebebim var :) Keira Defne 5 yasinda anaokuluna baslayacak, hem onun icin heyecanliyim hem kendim icin :) okul bir yerde sizinde ebeveynlik gorevinizi dogru yerine getirip getirmediginizin sinandigi bir yer! bakalim kucuk kizima evde vermem gereken egitimi verebilmismiyim, iyi bir cocuk yetistirmismiyim. Ogretmismiyim demiyorum cunku ona hic birsey ogretmedim yani akademik anlamda, zaten ogrenecek aceleye gerek var mi? Super bir cocuk olmasin farkli bir cocukta olmasin, normal bir cocuk olsun iste.. kendine gore yetenekleri var benim farkinda olduklarim var daha sonra farkina varabileceklerimde vardir illaki..her dersten 10 almasin yani tabii aliyorsa o kendi bilecegi is ama ben yaris ati yetistirmiyorum, bunu strese girmeden yapsin ;) ona dair cok istedigim sey var ama o ne isterse o olsun sonucta ben Keira Defne degilim..
Sonra yeni okulumla ilgili heyecanlarim var! Erken bitirmek nasil birsey acaba? merak ediyorum...yeni planlarima iliskin heyecanlarin var! var iste beni hayata baglayan, kendimi gelistirmek icin planlara iliskin heyecanlar! 
cok guzel bir yaz gecirdim, yapmak istedigimi yaptim gormek istedigimi gordum..tabii hepsini degil ama olsun olanlarla tatmin olabilmek gerek sonra hayal kirikliklari daha buyuk oluyor.
Ben DELIKANliyim. icimden savulun ben geliyorum demek geliyo oyle delikanli yani :)

Iste kisaca resimlerle Turkiyedeki tatilimiz;

 ozlem giderdik yattik yuvarlandik!

 Bol bol bag bahce gezdik!!
 Ekine bana haber vermeyi unutmaaaa haaa! sen anladin onu :)
 bakmayin huzunlu baktigima, yok huzun vs

No hay comentarios: