13 febrero 2017

Donusum muhtesem olsun bari ;)

Yine uzun bir aradan sonra degisimlerle degisikliklerle buralardayim. Sevilla FC ile askimiz gitgite buyuyor, futbola merak sardim aslinda sacmasapan bir spor olmasi yaninda sacmasapan bir hayran kitlesi var ama diyorumki bunca savasin bunca cirkinligin icerisinde herkesin derdi keske bir topun pesinde kosmak olsaydi. Neyse cok siyasi konulara girmeyecegim, cikamam zaten.. 
Dogruyu soylemek gerekirse ogretmenlik isinden biraz sikildim galiba yada yeni birsey yapmam denemem gerekiyor cunku cok monotona bagladi ya tamamen yas grubunu degistiricem yada birakicam bu isi..bicak kemige dayandi gibi...Yeni biseyler yapmak istiyorum.. hmmm..Belkide ispanyolca ogretmenligine baslarim DELE diye bir sinavlari var C1 derecesine hazirlaniyorum bakalim ne yapicam..Yer degistiresim de var..Ankara'dan sonra en uzun sure kaldigim sehir Cordoba oldu ama artik sehirdeki herkesi taniyorum galiba yeni yuzler lazim bana :)
Yuz demisken degisiklik demisken iste yeni ben ;)


No hay comentarios: