30 junio 2016

sizden korkan sizin gibi olsun!!

Aksamin bir vakti evde otururken, Fletcher Istanbul'da patlama olmus diye geldi..uzulerek soyluyorum alismisim heralde bu tur haberlere once pek onemsemedim herzamanki patlamalardan biri dedim ama sonra bisey oldu ac bakalim dedim CNN'e bir goz atalim. Avrupa'nin en yogun havaalanlarindan biri, ortadogu, afrika ve asya kitalarini avrupaya baglayan havaalani Istanbul Ataturk Havaalani..Ilk once 2 canli bombaydi sonra 3 oldu ve bir suru aci..Korku! Orda olsaydim ne yapardim diye dusundum...bulamadim bir cevap...ya olseydim? ya bana bisey olmasaydi da kizima olsaydi? ne yapardim? Dogal haliyle Fletcher endiseli keske bende sizinle gelseydim diye endiselendi.."Dikkatli olun" dedi. Neye dikkat edicez? Biz dikkat etsek ne olur? yada sen bizimle olsan ne olur? Bir suru soru...Cok uzun zamandir Ataturk havaalanini kullanmiyorum gerci oburunu kullansan ne farki var olacak olan heryerde oluyor zaten..Sans eseri yasiyoruz dunya uzerinde... Bazen dusunuyorum insan yerine baska bir varlik olsaydim guya yaradilanlarin icinde en akillisi biziz. O kadar akilliyiz ki yakinda insanoglu diye birsey kalmayacak...kendi kendini yok eden tek tur...Evrenin bir yerlerinde birileri varsa -ki olabilir ama uzun zamandir ses soluk cikmiyor- anladilarki dunyalilarla ugrasmanin burayi isgal etmenin bir anlamiyo yok nasilsa kendilerini yok edecekler kisa zaman icinde bekleyelim savasmadan dunyayi aliriz. 
Bunlarin yaptiklari inancla, dinle alakali olamaz..kafalarinin icinde ne tasiyorlar merak ediyorum..onlar gibi dusunebilmeyi cozersek sanirim bir sonuc bir cozum bulabiliriz bunca canilige, gozu donmusluge...al iste parca parca oldun gittin, bir suru insanin ahinida aldin gittin artik nereye gittiysen..Ne gecti eline? neyi kazandin? 
Sen kendini patlattin diye ben vatanima hasret gitmiycem, bil! senden sizden korkan sizin gibi olsun!!! 
artik donem onunuze arkaniza saginiza solunuza bakmayi gerektiren bir zaman...Cok guvensiz bir cumle aslinda olabildiginizce guvende olun...kisa zamanda gorusmek uzere...

No hay comentarios: