01 agosto 2008

ARK.

Aslinda farkinda olmadan hayatimiza damga vurmus olan arklari ozluyoruz. dimi?? ben memleketten uzak yaban ellerde :) oldugumdan midir nedir, bu aralar neler yapmisim kimlerleymis diye dusuncelere dalmis durumdayim. Yasadigim yada gordugum herseyde bana bi takim hatirlatmalarda bulunuyo...Mesela gecenlerde bir arkadasim Pearl Jam konserine gitmisti gecenlerde dedigim epeyce oluyor. Benimde aklima Ekinle meshur Istanbul seyahatimiz ve PearlJam konseri aklima geldi. Biletsiz izledigim ilk ve tek konser oldu zten bidaha da kismet olur mu bilmem :P zor gibi geliyo.. Bilmiyorum yasattigim korkuyu Ekin hatirliyo mu ? aklimda kalan sadece dayisinin "Istanbulda en guvenilmeyecek adamlara guvenmissin" dedigi..Ne kotu o zaman degil kameralisi cep telefonlari bile tek tuk ve fotograf mak.larida ole dijital falan degil zaten kimin aklina fotograf cekmek gelirdiki bilmiyorum. neyse yani hic o doneme ait foto yok bendeeee :( sadece ODTU ye kayit yaptirmak icin cektirdigi bi vesikalik foto var o kadar...

Lise doneminde en elenceli zamanlarimi Ekinle gecirmisim ben..Universiteye ilk girdigimizde de gorusuyoduk ama sonra ne oldu bilmiyorum yani hafizanin bu kisminda tikanma durumu ve hatta dumur durumu soz konusu cozemedim..
Ama ozlemisim bee..
posterin bu oldugundan cok emin degilim cunku benim duvarda duran poster bu sekilde degildi zaten arapca degil turkce yaziyodu diye hatirliyorum, ama 96dan bu yana epeyce bi zaman gecmis yanlis hatirliyoda olabilirim...