30 julio 2008

clumsy!!!bugun olmamak lazimdi ama oldu iste

Vardirya insanin elinin ayaginin birbirine karistigi ve hic biseyin yolunda gitmedigi gunler. Biseye dokunsa kirilir, yemek yanar falan haahh bugun iste benim icin oyle bigun hatta lanetlendim mi falan diye dusunuyorum. Olmazki bugun olmamasi lazimdi ama oldu iste...Yani hem guluyorum hemde icimde yogun bir aglama duygusu var..malum bugun Fletcher'in 31.yas gunusu.. bende dedimki sevdigi biseyleri yapayim falan dunde yazmistim zaten...neyse dedim krep yapayim ama hamurunu hazirlamak icin usendim ve hazirini aldim yani sadece sutle karistiriyosunuz tamam plastik bi sisenin icinde..guzel..karistirdim sutle doktum tavaya...oda ne super ince yanmaz yapismaz tava degil baska bise olsa yinede kalkmiyo.. neyse caresi var hemen un karistirip biraz katilastirabiliyosunuz, bende oyle yaptim. iyi guzel gidiyoruz dimi.. her krepten sonra biraz calkaliyorum siseyiki iyice karissin.. ben 3. krepten sonra sisenin agzini yarim kapatip sonrada calkalamaya baslayinca durumun ne oldugunu ve benim ne halde oldugumun hayalini kurmak cok zor degil sanirim..haa haaa..yerler beyaz ben beyaz. Hani Cankaya lisesinin meshur yaztailine girerken yapilan yumurta savasi varya haa onun beyazi iste.. zaten son yillarda yumurta yerini un ve diger urunlerede birakmisti.. Hadii temizledim falan, krepleride yaptim, sira kekte dimi zaten duzgun gitse sasardim.. ben jelatini krema ve peynir karisimina eklemeyi unutup tum kekin uzerine dokmeyi deneyince jelatin bana bunu nasil yaparsin dedi ve kaliptan guzelce sizdi...Ben zaten farkli bisey beklemiyodum, ne zaman ozel bisey yapmak istesem olmaz... yok kardesim bundan sonra ozel gunler zaten sevmiyorum, hic bisey yapmiycam al iste hazir disardan. Ama kekte kreplerde guzel olmustu onca stresin ardindan.

Iyiki dogdun Fletcher!! Mutlu yillar saanaaaa!!