01 febrero 2015

Tebesir tozu, beyaz yaka, karatahta

Tebesir tozu, beyaz yaka, karatahta. 1986 da kapidan buyuk bir gururla iceriye girdigim 1-A sinifim. Nasilda guzeldi ve benim icin cok ozeldi..etrafimdaki aglayan cocuklara tuhaf bir sekilde bakinmistim. Ne guzeldi okul, niye aglanirdi ki? Ben ogretmenimi kuzenimden tanimanin verdigi guvenle oturdum ogretmen masasinin hemen onundeki siraya. O kadar cok ogrenilecek sey vardi, onca taninacak arkadas.. Ogretmenimiz Duygu Kazanoglu, yurume engelliydi ama ben onun kadar ozverili onun kadar ogrencilerini seven ogretmen gormedim belki benim ogretmenim oldugu icindi ama oyleydi, 1991 yazi gelipte mezun oldugumuzda hepimiz salya sumuk aglamistik. Oyle guzel bir siniftik..Simdi o sinifi toplamaya calisiyorum facebookta bir grup actim. 1986-1991 deonemlerinde Halide Edip Adivar Ilkokulunda ve ozellikle Duygu Kazanoglu'nun ogrencileri Tebesir tozu grubuna. 

O donemde cok fotograf cekilmedigi icin pek fazla fotograf yok, okul arsivlerinden istenir mi acaba mutlaka vardir onlarda ;)

2 comentarios:

Joujou dijo...

Ne güzel şeyler bunlar. Biz lise arkadaşlarımızla 20 yıl sonra buluştuk. Birden herkes 16-17 oluverdi. Çok acaip bir his... :)

Neslihan dijo...

evet ben ortaokul lise arkadaslarimla arada gorusuyordum ama ilkokul bambaskaymis :) birde bu kadar uzakta olunca daha cok ariyosun. :)