29 enero 2015

Gunce 1.bisey iste

:) gulesim var aglayasim var oyle tuhaf bir ruh hali icindeyim hayirlisi bakalim..su ucak firmalari arasindaki rekabet yuzunden simdi biletleri 2 ay oncesinden aliyoruz sonra bekle ki gun gelsin, gidelim..ben tez canli insanim oyle beklemelere gelemem bence bu ruh halide boyle bekleme durumlarindan kaynaklaniyor. Evet mart sonu Turkiyedeyim. Izmir'e ucuyoruz mecburen cunku yogun istek uzerine Keira Defne de benimle geliyor, iyi mi kotu mu bilemiyorum, bir hafta icinde gelip donucem. Soylemistim bu ara cok nostaljik olaylar var hayatimda ortaokul ilkokul arkadaslarimi buldum vs herkesi ozledim gormek istiyorum ama Ankara guncesi biraz kisitli birde resmi evrak isleri var bilmiyorum nasil yapicam ama bir sekilde olacak :) apiyoruz bu arada evrenin bize gonderdigi sinyalleri dikkate aliyoruz, ama oyle istedigimiz gibi degil bakip gorerek fisiltilari duyarak. Yanlsi yola gitmeyin aman haa :)



No hay comentarios: