26 enero 2015

Mutluluk projesi, gunce ortaya karisik!

Evet Ocak ayinin sonuna gelmek uzereyiz. Gidesim var bir yerlere..bazen gercekten benden iyi pilot olurmus diyorum. Belki 50 yasimdan sonra pilot olurum. O zaman bilmem binermisiniz ucurdum ucaga...ben oyle acayip biseyim iste tirbulans sarsinti vs hosuma gider benim siradan bir ucus benim icin hicde eglenceli degil :). Konudan yine sapicam biliyorum, huyum oyle ne yapayim ama tamam toparlayayim..Proje iyi gidiyor sayilir arada aksamalar olsada erken yatiyorum erken kalkiyorum hatta bazen cok erken kalkiyorum sonrada gun bitsin diye ugrasiyorum :) yani ocak ayi icin verdigim kararlar kismen de olsa basarili. Seviyorum ben kendimi, baktim insanlarda seviyo beni, ne mutlu..bu ara cok nostaljik durumlar soz konusu 25-30 yil onceki anilar resimlerle akillara bir daha ciziliyor. Cocukluk arkadaslarim ilkokul arkadaslarim, hatirlanmak, hatirlanmak istemek guzel..Onlari bulduguma mutluyum tek sorun mesafe..Turkiye'ye gittigimde hic kimseye zaman yetmeyecek bir caresini bulacagiz. 
Bugun kendime armagan ettigim bir sarki var..Sweet, soft dogruda lazy konusunda cok basarili olmayabilirim :)


No hay comentarios: