17 marzo 2015

Challange

Fletcher cizmeyi cok seviyor ama bazen tikaniyor yada hep ayni seyler uzerinde ciziyo vs, bende dedimki ben sana her hafta bir konu belirleyeyim onu ciz, yarat bisey yap :) o da gaza geldi bana konu belirledi, ben tabii cizme kabiliyetsizi olarak cizmiyorum hatta cizik bile atamam cocuklar bzen dalga geciyor o nasil kopek koyuna benziyor diye :) benim ilgi alanim fotograf o yuzden de bana belirledigi konu golgeler.. bu hafta hic bisey yapamadim tabii ben ama en yakin zamanda bende seri fotograflarimi basicam! bakalim ne cikar var aklimda bir kac bisey ama bakalim yakalayabilecekmiyim, aman hic olmadi kendi golgemi cekerim onemli mi? :)

1 comentario:

Unknown dijo...

elif songür dağ isimli arkadaşım, bunun gibi bir proje yapmıştı.. blogundan da yayınlamıştı :)

http://kirmizisapka.blogspot.com.tr/

blogun sol tarafında challange yazıyor..

konular için ilham verici olabilir :)