09 marzo 2015

Ozledim!

Saka maka, zaman geldi! 3 haftaya Turkiyedeyiz! 3 hafta normal birine oldukca uzun bir zaman belki ama bana kisa :) biz yani Keira Defne ve ben! her zamanki ikili :) yogun istek uzerine kucuk hanimda benimle geliyor, ee o gelince ve annemde izmirde olunca mecburen ilk durak Izmir. Aslinda bu sefer kanim hic Izmir cekmiyor ne yalan soyleyeyim. Ankarayi ozledim. O siyah-beyaz, gri Ankarayi ozledim. elbette binalarini degil icindekileri ozledim. Dogdugum mahalleyi gittigim okullari ozledim. Ilkokul ogretmenim hayattaymis, cok mutlu oldum gidince mutlaka gormek istedigim insanlardan, Oyak sitesindeki evin numarasina kadar hatirliyorum da insallah kaybolmam Ankara'da. Bu sefer annemde yokki beni oraya buraya gotursun. Aslinda gormek istedigim o kadar insan varki keske herkesi 3 gune sigdirabilsem ama zor. Neyse uzun sozun kisasi cooooookkkk ozlediiimm!

No hay comentarios: