29 septiembre 2015

degisiklik zamani

Zaman degisiklik zamani..Delikanli olma zamani...Yeter artik yine mi ben ya uff olmazki yani herseyde beni bulmazki demekten oteye gidemedigimiz belkide benim gidemedigim, ayy cok yoruldum artik dedigimiz bir donem vardi gecti, bitti... simdi kusanin bakiim kiliclarinizi, yani kusanayim kiliclarimi, zaman gidene yol vermenin zamani, baglari kesin yolunuza devam edin..
evde eski ne varsa attim, yenilere yeniliklere yer acilsin. Zaten iki degil birkac karpuzu bir koltugunda tasiyan ben simdi de uzun soluklu bir trainning donemine giriyorum, tam anlamiyla baslayinca yazicam.. Hayatimda beni ne kadar yoran ve huzursuz insan varsa onlari da cikardim, zaten fiziken yeterince yoruluyorum birde onlarla beynimi mesgul edemem, giden gitsin tutmayin gonderin derim ben zira ben oyle yapiyorum. :) oyle bir ferahlik geldiki... Gecmise donup soyle bir baktim, keske yapsaydim dedigim hicbirsey yok, o yuzden gecmisi de gecmiste biraktim arkaya donup bakmanin anlami yok yolumuzun yonu ilerisi geriylede baristik zaten. Neyse oyle bir sonbahar temizligi var yani ic dis... :)



No hay comentarios: