19 diciembre 2015

vaaay 2015 te geldi gecti

Ocakti martti, haziran temmuzdu eylul kiz okula basladi yazmaya basladi hatta asti okumaya basladi derken 2015i de tukettik :) hayattan bir yil daha gitti..Bu ara hersey gelip geciyo zaten. Kiz buyuyor, ben buyuyorum :) 2010-2015 bes yil ne arada gecti!!? Gecen gun dusunuyodum universiteden mezun olali 15 yil olmus, ben hala kendimi 2000li yillarda zannediyor olmaliyimki biri sordu ispanyada ne kadar zamandir yasiyorsun diye 5-6 yil oldu diyecektim sonra kizin 5 yasinda oldugu aklima geldi ustunede 5 yil koy sonra bir yilda oncesi 11 yil olmus 12ye gidiyor :) kocaman olmusum haberim yok. Dunde 2004 yilinda Uluslararasi Zeytincilik sempozyumunda tanistigim biriyle karsilastik 11 yil olmus! 2005 teki ogrencilerime baktim kimi universiteyi bitirmis kimi lisede ve ben ne hikmetse kendimi yasli hissetmedim :D gecen her yil biliyorum beni 40li yaslara yaklastiriyor ama hani hissettigin yas diye sorsalar ben hala 18-19larda geziyorum..Iyi mi? Ben kendimi iyi hissediyorum en azindan.. Belki yazamam onumuzdeki gunlerde! malum okullar tatil, Keira Defne durmuyor surekli bir aktiflik durumu var ve aktivite pesinde kosturuyoruz :)

Iyi bir yil olsun, icinizden ne geliyorsa o olsun..isteklerinizin pesinden kosun, yapabileceginiz kadarini yaparsiniz gerisini birakirsiniz, ne olursa olsun cabalamak, umutlanmak icin bir sebep vardir. MUTLU 2016

No hay comentarios: