19 enero 2016

Barcelona'li yilbasi!

Uzun zamandir plan yapmaya calisiyordum yilbasi icin, Cordobada olmak istemedim, gecen yildan oyle bir sozum vardi, tabii planlama isleri bakani ben olucan her is bana kalinca bu is olmayacak gibiydi taki Didosum ben barcelonaya gelsem dedi bende super olur gelirim dedim. Ben dedim cunku aslinda isin en basindan beri ne kizi nede esimi goturmek istemedim..zaten iki gunlugune hem arkadasimi gorucem hem de yilbasi..Kiz rahat vermeyecekti, Fletcherda rahatsiz olacakti yani yine bana patlayacakti kabak..Boylece 30 Aralikta yola ciktim :) 1 Ocakta geri dondum. Kaldigim otel superdi Vincci Bit Barcelona. Barcelona Sants tren istasyonuna metro ile yarim saatte ulasabiliyorsunuz sadece bir aktarma yapiyorsunuz... Neyse otel bir yana yilbasim hem sakin hemde eglenceli gecti. Tabii annem kizi niye goturmedin babasiyla mi birakacaksin diye duygu somurusu yapti ama ben bu sefer kimseyi dinlemedim. Of be yillardir icimde palamayi bekleyen volkan mi varmis nedir? :) hic vicdan azabi cekmedim cunku 5 yildir bir fiil birlikteyiz, bende bir tatil yapayim degil mi? resimleri sonra koyacagim zaten yeter resimler soze ne gerek...

No hay comentarios: